Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012


ΟΔΗΓΙΑ ΒΟΛΑΝ 2 ΜΑΖΩΝ

ΕΛΕΓΧΟΣ ΒΟΛΑΝ ΔΙΠΛΗΣ ΜΑΖΑΣ(DMF)

Δεν ισχύει για κιβώτια DSG   


                                                                                            
Ανώμαλη λειτουργία κινητήρα, κραδασμοί, θόρυβοι στο ρελαντί.
Αυτά τα συμπτώματα βλαβών δεν προκαλούνται απαραίτητα πάντοτε από ένα ελαττωματικό βολάν διπλής μάζας, άλλοι παράγοντες μπορεί επίσης να είναι η αιτία (προβλήματα ανάφλεξης, πιέσεις του κινητήρα, μπέκ ψεκασμού, γκάζι, αντλία ψεκασμού κλπ.).
Είναι αποδεκτό να αντικαθιστάτε το βολάν διπλής μάζας μόνον μετά τον αποκλεισμό / την εξαίρεση όλων των άλλων παραπάνω αιτιών.

Συστήνουμε να εκτελείτε έναν οπτικό έλεγχο και μία δοκιμή λειτουργίας του βολάν διπλής μάζας.
  Λύση -Υιοθέτηση βολάν διπλής μάζας με τροποποιημένη σχεδίαση.
   Οπτικός έλεγχος για την κατάσταση του ανταλλακτικού
 Αντικατάσταση του βολάν διπλής μάζας είναι αποδεκτή μόνον σε αυτές τις περιπτώσεις:
1.    Ρωγμές επάνω στην επιφάνεια του βολάν που προκαλούνται από υπερβολική θερμική καταπόνηση του συμπλέκτη (αναμμένο). Το βολάν χρειάζεται αντικατάσταση αλλά δεν καλύπτεται από την εγγύηση.
2.    Διαρροή γράσου λίπανσης (γράσο μέσα στο κέλυφος του συμπλέκτη).
3.    Το βολάν διπλής μάζας δεν μπορεί να περιστραφεί το ίδιο προς τα αριστερά και τα δεξιά (κολημμένο). Οι βίδες καλύπτουν τις οπές αποσυναρμολόγησης.

Θερμική καταπόνηση του συμπλέκτη (άναμμα):
Εάν ο συμπλέκτης είχε εκτεθεί σε υψηλές θερμοκρασίες (θερμική καταπόνηση), αυτό δεν σημαίνει ότι το βολάν έχει απαραίτητα καταστραφεί από την υψηλή θερμοκρασία.
Το βολάν διπλής μάζας παραμένει λειτουργικό ακόμα και σε περιπτώσεις, που είναι ορατά σημάδια καμένου (θερμότητας) επάνω στην επιφάνεια τριβής.

                 Δοκιμή λειτουργίας
 -  Μπορεί να γίνει επάνω στο αυτοκίνητο, το ΒΔΜ δεν χρειάζεται να αφαιρεθεί. -  Η δοκιμή λειτουργίας  δεν ισχύει σε βολάν για τα κιβώτια   ταχυτήτων DSG.
Το ΒΔΜ μπορεί να αντικατασταθεί μόνον εάν:
•    Μπορεί να περιστραφεί ελεύθερα προς τα δεξιά και προς τα αριστερά χωρίς αντίσταση μέχρι τον τερματισμό του ελατηρίου.
•    Όταν ακούγονται θόρυβοι κροταλίσματος στο εσωτερικό του βολάν (ραγισμένο ή καταπονημένο ελατήριο, λείπει το γράσο λίπανσης κλπ).
•    Εάν η λειτουργία του βολάν είναι ανομοιόμορφη και προς τις δύο κατευθύνσεις (κολλάει).

Ο έλεγχος των βολάν διπλής μάζας SACHS και LUK γίνονται με συγκεκριμένο τεχνικό τρόπο τον οποίο δεν θεωρούμε απαραίτητο να τον γράψουμε γιατί αφορά καθαρά τους τεχνικούς.
 1η δημοσίευση skoda club Πελοποννήσου 29/11/2012 Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς την άδεια του skoda club πελοποννήσου. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Like us on facebook

INSTAGRAM

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

MOTORSPORT NEWS

TWITTER

facebook group

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.

ΔΗΜΟΦΙΛHΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate